Ebba Deijenberg - Tacotisdag

Tacotisdag

Såhär redo är jag!
Efter att ha spenderat de senaste två timmar i ett kallt ridhus så var det underbart att få kliva ur mina tighta och kyliga jeans och hoppa in i mina mjukisbrallor. Min otympliga fleecetröja byttes ut mot en stor och gosig stickad tröja (älskar kragen!) och jag känner mig som en ny människa, typ! Ikväll blir det tacotisdag hemma hos Sofia. Alla som ska dit bidrar med något och jag tar med mig ost och gurka! Tror det blir en alldeles lagom kväll. Jag är faktiskt helt slut efter gårdagens tre hästar (hur dålig ridkondis får man ha egentligen?) men annars så känner jag mig så jäkla nöjd med livet. Det är ju såhär det ska vara. Fyllt med hästar!
 
Hörrni, nu ska jag bara hitta boende - sen är det 100% säkert att jag kommer upp till Stockholm nästa vecka för Horse Show! HUR NICE?! Längtar ihjäl mig. Ska någon av er dit? Vad ska ni kolla på? Vilka dagar? Är sååå peppad!

Hoppas ni får en mysig kväll, gänget ♥

Kommentarer:

1 Hanna Förnemark :

Jag ska tillsammans med nästan hela stallet åka och kolla på inomhusfälttävlan på torsdagen! Ska bli jätteroligt! Är också väldigt sugen på att köpa biljetter till söndagen då svensk Ridponny visas upp i paddocken och jag har träffat ägarna till ponnyn och ridit den, så jag skulle väldigt gärna vilja se den! Hoppas du också kommer dit någon utav de dagarna!
Kraaam

Kommentera här: