Ebba Deijenberg - Sweden Horse Show

Sweden Horse Show

Pirrigt! Om exakt 8 dagar åker jag upp till Stockholm för att gå på Sweden Horse Show på Friends Arena. SÅ roligt! Jag och Linn var ju där och live-poddade förra året och hade så himla mysigt, så ser fram emot att få köra en favorit i repris även om mikrofonerna får stanna hemma ;-) Jag kommer vara där fredag-söndag och det här är klasserna jag kommer kika lite extra på:
 
  • Hela fredag förmiddag! Då är det Lövsta Future Challenge, Champion of the Winners och clinic. Jag har flertalet vänner som startat i Lövsta-finalen och Danni som jag red på Skillinge Dressyr ska ju gå Champion of the Winners! Så spännande!
  • Lördag förmiddag! Här kommer jag sitta bänkad för ponnyküren och dressyrens Grand Prix. 
  • Lördag kväll - PODDKAMPEN! Alltså, jag kommer dö av skratt. Har ni sett alla avsnitt?
  • Söndag eftermiddag - Kür för dressyrhästarna! Åh, så härligt.
  • Söndag kväll - Pris Carl Philips Pris - här har jag två kompisar som ska starta! Håller tummarna för er!!!
Självklart kommer man att vara på plats mest hela tiden och bara andas stämningen, men dessa klasser kommer jag verkligen sitta bänkad på! Har ni några speciella klasser som ni vill se?
 
 

Kommentera här: