Ebba Deijenberg - Sunday

Sunday

Haha, okej jag ska aldrig skriva att jag ska tvinga mig själv till en lugn lördag... Trodde ni på det? Igår var en fullspäckad dag. Vi flyttstädade i vårat nysålda hus och packeterade ihop mängder med prylar, jag var på middag med mina tjejkompisar på kvällen, var ute och svirade på dansgolv till hög musik på natten och somnade till slut hemma hos William. I det här tog jag ju hand om Qlivia också, såklart! 
 
Nu är det söndag och det blir en dag med lika mycket full rulle! Jag ska åka upp till stallet snart och ta in Qlivia, sedan åka till Kungsbacka och rida Ronny, sedan tillbaka till stallet för att rida Qlivia och sedan hem och laga söndagsmiddag.. Pust, haha! Tur att det är roligt. 
 
Dessutom ska jag ta och fundera ut bra julklappar till hela gänget och planera inför Stockholm som är nu om bara några dagar! Kaossöndag, yes! Nu kör vi!
 
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Fin bild!

Kommentera här: