Ebba Deijenberg - SÅ glad!

SÅ glad!

Åh, vad lycklig jag är just nu! Idag så såg jag Ronnys ägare rida först och jäklar vilken powerhäst det är! Jag fick massvis med bra hjälp och är SÅ himla nöjd och glad över dagens ridpass. Jag och Ronny vill åt samma håll men ibland blir det lite fel, men idag var det mesta rätt och det var så otroligt skönt för min egen del att känna att jag faktiskt kan det här, men att jag ibland bara behöver ta det lite lugnt och inte vara så taggad, haha. Det är små, små steg framåt - MEN det går framåt! Ronnys ägare Lena är så otroligt snäll och jag är så tacksam över att få chansen att rida hennes fina häst. Att hon dessutom tar sig tid att svara på mina frågor, diskutera, hjälpa - ja, det kan inte bli bättre. Ett stort tack till dig, Lena! 
 
Jag har precis kommit hem efter att ha pussat på Qlivia och tagit in henne från hagen, skrubbat hovar och sånt - ni vet ;-) Nu ska jag leva på mina endorfiner och dra till gymmet och bränna av ett rejält axelpass! Ska även göra 100 situps. Imorse när jag kollade av Facebook såg jag att Mads på Segersta tvingade en av sina elever att göra 10 armhävningar innan hon fick sitta upp på sina hästar, så himla bra! Blev så galet motiverad till att bli ännu bättre nu, för fyfan vad roligt det här är med hästar! 
 
Hur har eran dag varit? ♥
 
 Världens gladaste, tröttaste och svettigaste ekipage! Ronny och jag gör segergest!
 
 Och denna lilla primadonnan då! Fina tjejen ♥

Kommentera här: