Ebba Deijenberg - Pastatisdag

Pastatisdag

Godmorgon! Idag blir en rolig dag. Jag ska strax åka upp till stallet och rida Qlivia för att sedan sätta mig i bilen och köra hela vägen till Jönköping. Där ska jag titta på en häst som jag tycker ser mycket trevlig ut, roligt! Ska bli mysigt med en liten roadie även om jag kör själv. Älskar att vara på väg någonstans, det är frihet för mig alltså.
 
Jag vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll men hinner jag så vill jag träna rygg på gymmet. Efter det är det pastamiddag, åh så gott! Nu har jag inte varit på pastamiddag på 2 veckor och det ger rejäla cravings, haha! Ska bli underbart att mysa ner sig med bästis i en soffa och bara gosa hela kvällen. Har jag tur hinner William komma förbi också och förhöjer tillvaron =)
 
Nu måste jag faktiskt åka! Hoppas ni får en härlig dag kompisar!
 
Bild från gårdagens träning med mamma!

Kommentera här: