Ebba Deijenberg - Onsdag

Onsdag

Hej! Alltså, när jag kom hem från hästen igår så fick jag sån galen huvudvärk att det var helt sjukt. Jag fick gå och lägga mig direkt när jag kom hem, och sedan när det var dags för pastamiddag kände jag mig bättre. Typiskt! Det var ju fantastiskt väder här igår och jag vet inte om det var därför som det slog till, ibland får jag ont i huvudet när det är för ljust helt plötsligt (som nu när det har varit grått i över en vecka och sedan helt magiskt väder). Anyways, idag mår jag iallafall bättre!
 
Imorgon åker jag ju till Stockholm, iihh!!! Ska bli sååå nice. Idag måste jag packa för det, för imorgon hinner jag inte. Jag ska åka och rida Qlivia nu och sedan direkt åka och rida Ronny. Tar med mig ombyte och duschar där, för sedan ska jag träffa Linn och så ska vi julklappsshoppa tillsammans, så mysigt! Blir en perfekt dag tror jag =) Jag hann ju inte träna igår så mitt ryggpass får bli ikväll istället. Blir en fullspäckad dag men en otroligt rolig och härlig sådan. 
 
Nu är frukosten klar! Dags att äta och skynda sig! 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vacker häst

Kommentera här: