Ebba Deijenberg - Myshandla

Myshandla

Efter ett döjobbigt pass på gymmet och myshandling (haha) så har jag nu kommit hem. Potatis står i ugnen och jag ska snart steka upp lite kött, nomnom! Jag älskar verkligen att handla mat. När jag jobbade på 118100 kunde jag gå hela lunchen och bara strosa runt bland gångarna och hyllorna. Tänk ändå hur otroligt mycket matvaror det finns! IcaMaxi är liksom heaven för mig, haha. 
 
Jag har köpt med mig lite lördagsgottis som jag ska smaska på efter min fredagsmiddag. Jag avbokade utgång för jag kände att jag behövde prioritera sömn denna helgen. Det har varit en rolig vecka! Från att inte rida något alls till att rida 2 hästar nästan varje dag. Nu under helgen ska jag bara vila upp mig, samla kraft och energi inför nästa vecka som bjuder på Sweden Horse Show. Snart börjar jag jobba på Ralph Lauren också! Jag fick mitt schema idag och gud, så roligt det ska bli! Tänk vad jag kommer att lära mig mycket.
 
Nu ska jag göra iordning det sista av middagen, ville bara säga hej! Hoppas att ni har en fin fredag så hörs vi imorgon ♥
 
 

Kommentera här: