Ebba Deijenberg - Mot Stockholm

Mot Stockholm

Jag sitter i skrivande stund på tåget som rullar i full fart mot Stockholm. När jag kommer hem ska jag åka hem till Williams lägenhet, köpa med mig supergod sushi och bara mysa hela kvällen. Tror det behövs inför helgen, minst sagt! Jag har varit så sjukt stressad de här dagarna men nu börjar jag känna mig mer som mig själv igen. Jag har precis kollat klart första avsnittet från Sherlock Holmes-serien och jag är redan fast! ÄLSKAR smarta människor, hehe. Lite mord och andra spännande saker och det är perfekt ju!
 
Jag var ju och klippte mig förut och jag blev så himla glad då världens bästa frisör, Linn, berättade att hon väntade barn! Jag har verkligen en kompisrelation med min frisör och hon vet alltid precis hur jag vill ha mitt hår, så jag blir extra glad för hennes skull såklart. Längtar redan tills jag ska bli ompysslad igen vilket är den 30 december, perfekt inför nyår ju! Har ni några planer inför det föresten? Jag funderade ju på om jag skulle ha en stor fest men jag har inte fått tag i en enda bra lokal, så det blir nog svårt. Problemet för mig är att jag lätt skulle vilja bjuda sisådär 50-60 gäster minst, och det är ju lite för mycket att ha hemma kanske - iallfall på en kväll som nyår är. Får fundera ut något bra där. 
 
Nu ska jag ta och kolla på nästa avsnitt av Sherlock Holmes! Vad gör ni en torsdag som denna? Har jag några läsare som ska upp till Stockholm?
 
 

Kommentarer:

1 Ida Woxlin:

Åh, jag är på Friends under hela söndagen. Är du där då? Hoppas vi ses!!

2 Ebba:

Åh bästa serien!! Se alla avsnitt, det blir bara bättre och bättre :)

Kommentera här: