Ebba Deijenberg - Min bästa Erik

Min bästa Erik

 
Här har ni min kusin, Erik. Världens bästa, bästa, bästa. Jag tror nog inte att det finns en bättre kusin än just min. När jag flyttade från Skillinge tog han en hel lördag för att köra tur och retur för att hämta en byrå. EN byrå. Vi har som lite policy oss emellan att om någon behöver bli körd eller hämtad så ställer man upp om man kan. Idag när jag vaknade upp hos William som ändå bor mitt i stan, så kan jag ju ärligt säga att jag inte var supertaggad på att ta spårvagnen hem i gårdagens festkläder. Tror ni inte att Erik kommer och hämtar mig då? Vi har så jäkla roligt tillsammans. Vi har ett stort gäng gemensamma vänner och har firat alla typer av högtider tillsammans; jul, midsommar, påsk - ja allt. Erik, utan dig så hade livet varit så fruktansvärt tråkigt. Jag värderar vårat släktskap och framförallt våran vänskap så otroligt högt - för det är verkligen något fint vi har. Jag älskar dig, bästa kusinis. 

Kommentera här: