Ebba Deijenberg - Lördagsmorgon

Lördagsmorgon

Åh, jag gjorde verkligen helt rätt i att stanna hemma igår och gå och lägga mig tidigt! Jag har typ inte kunnat sova för att jag har haft så mycket energi, haha! Jag är verkligen pigg, utvilad och jätteglad. Och det bästa är att jag har en riktigt lugn dag framför mig så att jag tvingas att ta det lugnt och vila, så imorgon och på måndag kommer jag vara SÅ redo för en ny vecka som är fylld med roligheter! Dagen efter att jag kommer hem från Stockholm så börjar jag ju jobba på Ralph Lauren! Pirrigt och nervöst, yes. Asroligt - yesyes. 
 
Jag har precis ätit en magisk helgfrukost och ska snart åka och hämta min mamma på flygplatsen. Hon är ju hästveterinär och har varit uppe på SLU i Uppsala för disputationsfest. Det är inte mamma som har disputerat, då, det gjorde hon för några år sedan. De verkar ha haft en kalasrolig fest så det ska bli kul att få höra om den! Qlivia ska bara skrittas idag/promeneras då hon vaccinerades igår. Hon är ute i hagen nu på förmiddagen så jag åker och tar in henne vid lunch och sedan åker jag nog upp igen lite senare i eftermiddag. 
 
Hörrni, det är jättemånga som har undrat hur det är med William och om vi fortfarande är tillsammans. Självklart är vi det! William går på juristlinjen här i Göteborg så han har fullt upp med plugg, tentor och jobb. Därför har vi inte setts lika ofta som förut, men jag är lika kär i honom som förut om inte ännu kärare (om det ens är möjligt!). Igår var hans bästa kompis här från Stockholm så idag hoppas jag att vi kan ses och gosa. Han är världens bästa, William, och han är bara min. Bara vetskapen om det, är magiskt ♥
 
 

Kommentarer:

1 Paulina:

Är du intresserad av smink, skönhet och träning! Då har du hittat rätt!

Välkommen till onlypaulinaa.blogg.se! Kram!

2 Johanna hillar:

Hej! Blivit någon ridning i helgen?

Kommentera här: