Ebba Deijenberg - Krama ur det sista

Krama ur det sista

Även om det var skönt att sova ut imorse så får jag lite panik när klockan blir 12 och jag inte har gjort någonting. Det tar jag igen nu! Jag förbereder mig för ett intensivt pass på gymmet (trots 2 hästar ridna) för nu jäklar måste min core bli starkare. Vill gråta av träningsvärk imorgon, haha. Jag kör kondition i en halvtimma och sedan en halvtimma styrka. Bra upplägg då jag vill få hela kroppen att jobba!
 
Efter gymmet så åker jag förbi IcaMaxi och storhandlar. Mitt älsklingsställe, haha! Jag ska köpa god mat så att jag kan göra bra matlådor denna vecka och också handla gottis till familjen. Ikväll funderar jag på om jag ska göra en smarrig chicken tikka masala, det är så galet gott! Lite färska bär till det och någon bra film och söndagen är kirrad, right?

Nu jäklar ska jag krama ur den sista energin jag har ur kroppen för denna dagen! Fattar inte var energin kommer ifrån men jag tar tacksamt emot!
Hey ho let's go! 
 
 

Kommentera här: