Ebba Deijenberg - Fredagshäng

Fredagshäng

 
 
 
Efter stallet och ett annat äventyr åkte jag hem, duschade och svirade om till min skönaste fredags-outfit. Klädd i svarta jeans, en ullstickad tröja och en stor halsduk åkte jag ner till stan för att möta upp Linn. Vi lunchade på ett mysigt kafé och snackade ihop oss inför Stockholm som närmar sig med stora steg! Så pirrigt! Nu ska jag till gymmet och sedan göra mig iordning för kvällen. Jag blev spontant bjuden på middag av Hannah med ett gäng tjejer och vi ska ut och svira på stan. Drömfredag!

Kommentarer:

1 Linnea :

Du får gärna besvara denna fråga lite utförligt i ett inlägg :)
Är lite nyfiken kring ditt tänk om vad det är du undviker att äta med socker? För att kalla dig sockerfri? Är det enbart kakor och godis eller dricker du inte t.ex. juice osv? Tacksam för svar!

2 Klara:

Är det slut mellan dig och william?

Kommentera här: