Ebba Deijenberg - Fredag!

Fredag!

Älskade, älskade fredag. Äntligen är du här! 
 
Jag sitter just nu och äter frukost. Lite tidigare än vad jag brukar gå upp, men idag måste jag vara färdigriden innan klockan 08.30 för Qlivia ska vaccineras. Hon får gå ett lite tuffare pass idag och sedan smälta det över 1-2 dagar med skritt ute i skogen. Blir en bra helg för henne! Nu kommer hon ju att få vila igen/ta det lugnt nästa vecka över fre-sön men det gör ingenting. Hon är inte i full kondition och som jag skrev igår så behöver huvudet vara lika mycket med som kroppen. Idag ska jag känna efter hur hon är efter gårdagen, om kroppen orkar ska vi lägga fokus på tempoväxlingar. Nyttigt och väldigt avslöjande för om hästen är framför skänkeln eller inte.
 
Annars då? Fredag. Alltså, jag älskar verkligen ordet. Fre-dag. Jag ska ner en vända på stan för att möta upp Linnsan och hänga lite. Vi har inte setts på evigheter känns det som (förra lördagen, haha) så ska bli nice att bara snacka så som vi kan göra. Jag ska även en sväng till gymmet, även om motivationen just nu är på botten. MEN, jag tänker såhär: bättre att köra 20 minuter än att inte köra alls. Jag kanske får värsta motivationssvinget när jag kliver in i lokalen, who knows? Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men det känns rätt nice. Är öppen för förslag, liksom. Williams bästa kompis kommer till Göteborg så de ska hänga och några tjejkompisar ska ut. Kanske joinar, kanske inte. Oavsett vad så ser jag fram emot att ha en riktigt härlig fredag!
 
Kanske ska åka och hälsa på denna killen? Hm. Varför inte?
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Aithon är såå himla fin!

Kommentera här: