Ebba Deijenberg - Från regn till sol

Från regn till sol

 
 
 
 
Från att ha spöregnat hela morgonen (jag har aldrig varit så blöt som när jag kom hem från stallet) tittade solen fram lagom till att jag åkte in till stan. Jag slängde på mig min gosiga tröja, gjorde en snabb fläta och åkte ner för att möta Linn och Emma. Vi tog en snabb lunch på Vapiano (jag tog en Ceasarsallad med scampi i, så gott!) och så har jag letat skor, helt utan framgång dock. Nu ska jag ut till Ronny och rida i det fina vädret! Härligt! 
 

Kommentarer:

1 linn:

ha en superbra dag :)!!

2 Maja:

Hej,
Skulle bli jätteglad för övningar att göra med min 3åring. Mitt mål är att visa på 4års nästa år med bra resultat.
Rider idag skritt trav och galopp i ridhuset och ut i skogen. Han behöver stärka sig och få bättre kondis :)
Din blogg är super!

3 Amanda:

Gud vilken fin bild på dig. Du är så vacker ebba !

Kommentera här: