Ebba Deijenberg - En regnig måndag

En regnig måndag

Jösses vad trött jag är. Jag somnade nog inte förrän kl 01 inatt av någon anledning, så när klockan ringde kl 06 imorse så kände jag mig väl inte sådär jättepeppad på att gå upp. Nu är jag uppe iallafall och väntar på att frukosten ska bli klar. När jag har ätit bär det av direkt till stallet där Qlivia ska ridas. Hon vaccinerades ju i fredags, vilade i lördags och gick ett superlätt joggingpass igår. Idag blir det ett lite tuffare pass där det är fokus på övergångar. Det är roligt att se att hon gör framsteg för varje dag som går, även fast jag nu bara har haft henne i en vecka. 
 
För övrigt så blir det en rolig och fartfylld dag. Efter Qlivia ska jag ner på stan och möta upp favoriterna Linn och Emma! Vi ska ta en fika och brainstorma kring Stockholm! Bokade tågbiljetter igår, tjoho! Hästvakt är fixad och nu ska jag bara packa, så det närmar sig verkligen! Idag och imorgon är lite crazy days för mig så det ska bli skönt att ha hela onsdagen och torsdagen för att ladda upp så man är utvilad och supertaggad när jag väl åker upp. Jag ska som sagt gå fre-sön och det blir full rulle med häst, fest, underbart sällskap och andra roligheter. Åh, vad jag längtar.
 
I eftermiddag ska Ronny ridas och därefter ska jag till gymmet en sväng. Jag firar 7 dagar utan onödigt socker idag föresten! En vecka fylld med riktigt bra mat, bra träning och massa häst. Jag känner inte så mycket skillnad i kroppen än men det kommer väl. Vad är det, tre veckor innan man känner skillnad när man ändrar kosten? 2 weeks to go then. 
 
Nu - frukost! Hoppas ni får en fin dag!
 
Bild från helgen på Hannah och mig!

Kommentarer:

1 Johanna:

Hej Ebba! Kan du inte förklara hur du börjat äta mer specifikt? Har du bestämt dig för att utesluta socker samtidigt som du äter "vanlig mat"? Vad är ditt mål med detta? :) Tack för en jättehärlig blogg!

Kommentera här: