Ebba Deijenberg - Uppdatering

Uppdatering

Först av allt vill jag passa på att säga ett stort GRATTIS till min allra bästa Linn som idag har köpt sin fina dressyrhäst! Ingen är gladare än jag och det här kommer bli så, så, så bra. Du är så värd detta ♥♥♥
 
Jag mår lite bättre nu men jag är redigt sur över att jag missade min mysiga dag hos Fanny och Natta på Grosshög. Hade ju velat krama om båda två och dessutom säga hej till hästarna och till Allie! Förhoppningsvis känner jag mig tillräckligt pigg för att åka med ner till Aithon imorgon. Det är ju visserligen två timmar kortare resväg än till Grosshög, men jag vill inte köra när jag känner mig dålig. 
 
Vad har jag gjort idag då? Jag har köpt julklappar, mest beställda faktiskt. Jag har två klappar kvar och det är till Linn och till min farmor. Farmors har jag redan bestämt mig för och Linns börjar jag också få kläm på. Har inte riktigt bestämt mig än dock... Jag ska åka och köpa en julgran om en liten stund och jag längtar efter att få lägga mina klappar under granen. Det, om något, är myskänsla! På tal om mys- och julkänsla så har William glöggfest hemma hos sig idag. Jag vet inte riktigt om jag känner mig tillräckligt kry för att gå, men kanske kan smita förbi och bara säga hej och ta en lussebulle... 
 
Annars då? Ta det lugnt, bli frisk. Jag jobbar som en dåre hela helgen (vad sägs om ett härligt söndagspass från 11-20?) och måste ha massa energi till det. Om en vecka fyller jag 20 också! Då blir det fest. My god, jag har inte ens tänkt på det. Crazy. Vad gör man när man fyller 20 egentligen?
 
 

Kommentera här: