Ebba Deijenberg - T.

T.

Godmorgon! Hur mår ni idag? Jag har världens träningsvärk! Jag hann inte göra 1000 reps igår men gjorde iallafall 600 innan jag var tvungen att åka hem så jag är nöjd! Tänk hur kroppen hade känts om jag hade gjort 1000...
Hörrni, mitt inlägg igår handlade inte om mitt team på tävling. Hade varit lyx att ha med sin sadelutprovare på tävling, absolut, men jag syftade på att det är mitt team som stöttar upp hemma =)
 
Idag har jag fullt upp. Jag ska åka iväg nu på morgonen i några timmar och sedan jobba hela eftermiddagen. Ikväll ska Qlivia ridas, eller ja, joggas. Hon var hos tandläkaren igår och allt såg jättefint ut, men jag tänker ändå att hon får gå ett lättare joggingpass idag. Stort fokus på övergångar, som vanligt haha, och lösgjordhet. Senare ikväll är det pastamiddag. Ella, min bästa bästa kompis, har flyttat till Hemsedal i Norge så hon kommer inte vara med på några månader. Usch, att ens skriva så. Saknar henne fruktansvärt mycket. Tur att det finns mobiler, Snapchat och Skype!
 
Nu är det dags att göra sig fin för dagen! Hoppas ni får en fin tisdag ♥
 
 
 

Kommentera här: