Ebba Deijenberg - Mer motiverad än någonsin

Mer motiverad än någonsin

Efter att ha bokat två provridningar idag och kollat på flertalet filmer från helgens ritter, är jag mer motiverad än någonsin. En plan ska läggas upp för mina träningshästar och snart, hoppas jag, en egen. Jag ska träna hårt och redan nästa vecka introducerar jag ett nytt samarbete med en tjej som jag tror kommer ge stor skillnad i min ridning. Maten ska skötas exemplariskt och sömnen och återhämtningen likaså. Efter en rolig men fartfylld helg i Stockholm där jag kanske inte åt den bästa maten, känner jag hur viktigt det är att äta bra och sova bra för mig. Jag har fått stressfinnar, känner mig trött i kroppen och omotiverad trots att jag sov 12 h inatt. Det ska det bli ändring på! Idag har jag följt mina vanliga kosttankar, tränat som vanligt och jag känner mig redan så mycket piggare och gladare än vad jag gjorde igår där jag sov dåligt och åt dåligt. 

2015 kommer bli ett bra år, jag känner på mig det. Jag ska ha en ny häst, fortsätta rida andras, tävla, träna och köra mitt race. Göra det jag gör bäst och mår bäst av. Låta all negativitet och åsikter från andra rinna av mig och låta det bli ett vitt brus. Ta fram mitt superfokus igen och fokusera på det som är det allra viktigaste för mig. Allt annat försvinner.



Kommentera här: