Ebba Deijenberg - Julfix

Julfix

Godmorgon! Jag ska ägna hela dagen åt julfix hemma. Jag ska baka, städs och pynta - och inte minst få in vår gran! Vi har ju renoverat och målat om hemma så vi har inte fått in den tidigare i år. Sen ska jag iväg på jobb och ikväll ska jag visa Qlivia för hennes ägare, så det blir en fullspäckad dag! 

Vad som ska bakas är pepparkakor, lussekatter, knäck och marshmallows-klubbor. Har ni några bra knep eller något speciellt julgodis som ni bara måste ha hemma? 
Förra årets lussebak!

Kommentarer:

1 Anna:

Rocky road, chokladkola, tryffel, snickerskakor, fudge i olika smaker osv osv, älskar julgodis ;)

2 Malin:

Julbak Tips; använd Leilas lussekatt recept (sök på google) dom blir riktigt luftiga och goda, det är rätt lätt också. Jag har redan gjort 2 omgångar :P

3 Amanda:

Rocky road !!!!

4 Lisa:

Snöbollar!! Världens godaste om man gillar vitchoklad, ett måste för min del i juletider! :D

5 Linnea:

Snöbollar! :)

6 Alva:

skumtomtefuge!

Kommentera här: