Ebba Deijenberg - Hey monday

Hey monday

Godmorgon! Hur mår ni idag? Jag mår superbra. Om en liten stund ska jag åka upp till stallet och göra iordning Qlivia. Hon ska åka till tandläkaren och kollas idag med sina ägare, så eftersom hon nog kommer ha lite känningar i munnen ikväll ska hon få gå ut och promenera i skogen nu på morgonen. Mysigt att börja sin dag så! 
 
Annars ska jag spendera dagen i bilen. Jag ska uträtta en del äranden så det blir en riktig to do-dag idag. Det tycker jag är härligt, att vara ledig från jobbet men ändå ha massvis med roliga saker att göra. Jag kommer gång på gång att tänka på hur otroligt viktigt det är med kontraster för mig. Att vakna upp hos William, åka till stallet, bli skitig och jobba med kroppen, komma hem och göra sig supersnygg och sedan åka till jobbet, avrunda dagen med tjejkompisar eller helt själv. Kontraster, that's what it's all about!
 
Föresten, på tal om kontraster och att få kroppen att må bra - idag avslöjar jag min nya samarbetspartner! Håll koll här inne under dagen =) Nu måste jag skynda mig. Hoppas ni får en fin måndag!
 
 

Kommentera här: