Ebba Deijenberg - En sån dag

En sån dag

Den här dagen har varit så sjukt grå. Inte för att något speciellt har hänt, men det har spöregnat, varit mörkt hela dagen och jag har varit så sjukt trött. Glamouröst, eller hur? Jag kom precis hem efter att ha hållt träningar och känner mig genomfrusen. Ska ta en varm dusch så fort jag har skrivit klart det här och sedan gå ner i köket och äta en god middag som min fina mamma har lagat, mys. 
 
Även om det har varit en ganska inspirationslös dag så har den haft sina ljuspunkter. Både Qlivia och Ronny var jättefina idag. Qlivia gjorde fina byten som var luftiga och rena och blir alltmer starkare för varje dag som går. Förra veckans sämre ridpass tror jag beror på brunstighet, för nu har hon varit som vanligt igen. Ronny fick jag till maaakalös trav och galopp på idag. Nu gäller det bara att hitta tekniken till att hålla den superformen hela tiden, för i ena sekunden kan det gå hur bra som helst medan det i andra kan bli pannkaka. Det är en svår balansgång men en rolig sådan, för man motiveras ju verkligen till att rida bättre!
 
Hörrni, vet ni varför jag är så trött? Inatt sov jag 10 timmar och vaknade upp och kände mig som att jag hade blivit överkörd av ett tåg. Enda gången jag inte är trött är egentligen när jag är i full gång för då hinner jag inte känna efter på samma sätt. Är det mörkret? Hur mycket kan det påverka egentligen? Någon som har någon idé? =)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och bli varm igen. Hoppas ni har haft en mysig dag ♥
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Fin bild

2 maria:

hej tjejen

Hur ligger du till med julklapparna , klar ?
Kam maria

Kommentera här: