Ebba Deijenberg - Andra advent

Andra advent

Godmorgon! Jag är påväg till jobbet efter en mysig morgon hos William. Vi har ätit adventsfrukost och tagit det lugnt hela morgonen, vilket behövdes eftersom jag kom hem så sent igår kväll. Ikväll ska vi hjälpa hans föräldrar att flytta då de har köpt en bostad utanför Göteborg, så himla underbart att hela familjen bor nere i Göteborg nu!

Det spöregnar ute så jag tycker det ska bli mysigt att svänga förbi Espresso House, köpa något varmt att dricka och sedan jobba nu i några timmar. I eftermiddag åker jag upp till Qlivia som ska skrittas. Jag hade velat svänga förbi gymmet också men tror att tiden blir knapp till det idag. Imorgon börjar jag ju ett nytt samarbete med en tjej, ska bli roligt att få berätta om det. Ser fram emot det jättemycket!

Nu är det dags att stiga av spårvagnen! Vi hörs under dagen!



Kommentarer:

1 Boel:

Låter mysigt :)

Kommentera här: