Ebba Deijenberg - 3 dec

3 dec

Godmorgon! Jag sitter och väntar på att min frukost ska bli klar (perfekt bloggtid när äggen kokar) och funderar på vad dagens jobboutfit ska bli. Idag jobbar jag från kl 08 fram till lunch, mysigt. Därefter åker jag och tränar på gymmet som ligger precis brevid och därefter åker jag till stallet. Idag ska både Ronny och Qlivia ridas. Qlivia ska egentligen bara jogga men hennes ägare kommer och tittar idag så hon får gå lite mer än så. Imorgon blir det dock en promenad för prinsessan. Hon var så himla duktig och fin igår, och som tur är så var Mathilda med i stallet (som inte bara agerade fotograf utan också hästskötare, hehe) och förevigade passet på bild! Kommer upp under dagen. 
 
Jag är riktigt taggad på att rida Ronny idag då det var en vecka sedan sist. Jag har ju massvis med inspiration från Stockholm så det ska bli kul att se om det blir någon skillnad där, haha! Det är faktiskt något jag är duktig på, att visualisera hur toppryttarna rider och sedan få in en känsla för hur det ska kännas när jag själv rider. Jag som satt och tittade på Tinnes ritt igår igen har nu analyserat hur hon gör hörnpasseringar vilket ska sättas på prov idag, haha.
 
Nu måste jag skynda mig! Ralph Lauren kallar *dröööm*.
 

Kommentarer:

1 Amelie:

Åh, lycka till på jobbet! :D

2 Anonym:

När man jobbar på Ralph Lauren, är det krav på att man har kläder från det märket (på jobbet alltså ;)) eller vad gäller egentligen? :)

Kommentera här: