Ebba Deijenberg - ❤️

❤️


Har man världens finaste häst eller?

Kommentarer:

1 Rebecca :

Japp! Men jag har världens finaste ponny :D

2 Linda:

Leder du alltid med kedja? :-D

Svar: På tävling och när jag är iväg, alltid! Annars beror det på situation hemma =)
Ebba Deijenberg

3 Agnes Åberg:

Skulle du kunna svara på en fråga jag har, kan man använda yes diskmedel när man tvättar hästen? En veterinär rekommenderade det och har hört samma sak av andra + att många använder det bland elitryttare bland annat. Blir lite osäker då en del säger att det fräter? Jag har aldrig märkt något och då har jag trots allt använt det länge.

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning, Agnes Åberg www.agnessan.horseworld.se

Svar: Jag hade nog aldrig använt Yes (känns som att det torkar ut huden?) men fräter gör det nog inte. Men det tar ju bort allt fett. Jag hade använt vanligt hästschampo =)
Ebba Deijenberg

4 Ida Kalander:

SÅ SNYGG!!

5 Louise:

Va annorlunda han såg ut i grimma än i träns

Kommentera här: