Ebba Deijenberg - En morgon framför Nyhetsmorgon

En morgon framför Nyhetsmorgon

Godmorgon! Jag tog lite sovmorgon idag så jag har precis ätit frukost och ska snart dra mig mot stallet. Idag har jag en massa telefonsamtal att ringa, varav ett speciellt rör denna blogg... Kan ni gissa vad det handlar om? 

Qlivia ska ridas och miljötränas. Hon är lite för fjantig den där damen, haha, så det ska tränas bort. Hon fick gå ordentligt igår så kan tänka mig att hon kanske har lite träningsvärk idag så det får bli ett joggingpass. Jag ska åka och rida Ronny idag också och sen packa för morgondagen. Jag åker ju ner till Skillinge, så himla roligt! 

Nu ska jag svira om till ridkläder och sedan åka genom stan till stallet! Hörs.

Ska få träffa denna godingen!

Kommentarer:

1 Ida:

Miljöträning är bra skit!
Och appropå det måste jag bara få skryta lite med min duktiga häst. Här är en film från i lördags då vi uppträde med ett "polishäst-nummer" på klubbens Luciashow.
Dela gärna på din blogg om du vill :)
God jul från Ida!

https://www.youtube.com/watch?v=6WVWHm4_9pY

2 Ida:

Miljöträning är bra skit!
Och appropå det måste jag bara få skryta lite med min duktiga häst. Här är en film från i lördags då vi uppträde med ett "polishäst-nummer" på klubbens Luciashow.
Dela gärna på din blogg om du vill :)
God jul från Ida!
https://www.youtube.com/watch?v=6WVWHm4_9pY

3 Amanda:

Horsespot gissar och hoppas jag på :D Udrar lite vad det är som dröjt? Är väl snart ett halvår sen du skulle få ett kontrakt med dem?

Kommentera här: