Ebba Deijenberg - Årsresumé - februari och mars

Årsresumé - februari och mars

Både februari och mars är lite luddigt för mig. Jag tränade 2 ggr om dagen, både på gym och med Aithon, och det enda jag minns från dom månaderna är mitt enorma fokus på att försöka ta en EM-plats. Nu blev det ju inte så av förklarliga skäl, men det var det enda jag levde för då. Tror nog att jag var lite "osocial", eller ja, bara väldigt fokuserad dom två månaderna. Jag hade bara bestämt mig och den viljan jag tog fram då har jag nog aldrig tagit fram innan. Det var otroligt häftigt att få känna på den där urviljan, för jag vet att jag kan ta fram den igen!
 
 
Jag var på landslagsträff på Falkenberg Stranbad! Fina tjejerna! 
 
Göteborg Horse Show var det också!
Jag var modell för en frisörsalong.
 
Och firade Linns 19-årsdag!
 
Gjorde årets första start i Helsingborg där vi kom 2:a!
 
Poddade med Linnsan!
Klippte av håret gjorde jag också, haha. 
 
 
Många tidiga mornar! 
Gjorde om min kür som jag tyvärr aldrig fick rida. 
 
Aithon skadade sig, usch, det hugger fortfarande till i hjärtat. Min fantastiska hjälte, vad jag älskar dig. 
 
Morris Moor, ännu en hjältehäst ♥
 
Kommer ihåg hur jag torkade tårarna efter att denna bild togs. Min bästa, bästa vän. 
 
Gjorde Högskoleprovet!
 
 
... Såhär såg jag ut när jag åkte till New York med min familj på påsklovet. Mer om detta i nästa inlägg!

Kommentera här: