Ebba Deijenberg - Valborg

Valborg

HEJ! Gud, vad längesedan. Nästan så att jag har glömt bort hur tangenterna på datorn sitter, haha. Nu har jag precis kommit hem från stallet efter att ha kämpat i skolan sedan 07.45 imorse. Nu är hälften av det jag har de här sista veckorna avklarat vilket ska firas ikväll ute i Torslanda. Bloggen kommer uppdateras en aning mer än vad den har gjort de senaste dagarna, kanske inte på topp, men ändå bättre =)
 
HALLÅ, jag fick in en kommentar om att en av er läsare har röstat på mig och Linns PODD som "Årets podcast" i Veckorevyn Blogawards! Jag och Linnsan var ju där förra året och jag var nog den som skrek högst (till och med högre än Linn!) när hon vann i sin kategori förra året. Så jäkla ballt. Så tycker ni att vår podd är härlig, kanske till och med härligast i hela Sverige, glöm inte att rösta på oss HÄÄÄÄR så vi får chansen att åka upp till Stockholm och visa alla modelejon att vi hästmänniskor är fler än vad de tror ;-) 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fin, sedan köra ut till Torslanda där William och vänner väntar för en kväll i vårens tecken. Härligt va? Vad gör ni ikväll?
 
Några bilder från förra Valborg som spenderades med några från min klass: 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Daniela:

Vi flyttar imorgon, så jag har packat flyttkartonger och nu har vi precis varit och hämtat paketbilen vi ska använda som flyttbil... Tur och retur har vi kört 20 mil idag haha :D

2 S:

Har också röstat på din o Linns podd på blogawards! Ni är så grymma! 😄😘

Kommentera här: