Ebba Deijenberg - Torsdag

Torsdag

Godmorgon! Jag har nog haft världens skönaste morgon. Jag fick sova ut och har en härlig dag framför mig. Jag ska snart åka upp till stallet och rida Qlivia och i eftermiddag åker jag och rider Ronny. Hans ägare ska rida honom först så att jag får se hur han går när hon rider, för det har jag faktiskt aldrig sett. Det ska bli intressant och förhoppningsvis lärorikt!
 
Annars då, det är torsdag... Jag ska gymma och handla, typ, haha. Nej, men skämt åsido, att ha en lugn dag idag passar mitt humör alldeles utmärkt. Av någon anledning är jag fruktansvärt trött i kroppen så jag behöver väl vila. Idag går jag faktiskt in på min 4:e dag utan onyttigheter. Det kanske inte ses som en större bedrift, än, men många bäckar små. Jag har haft dåligt med motivation på gymmet de senaste dagarna så jag har kört kondition och lite styrka efter vad jag känt för. Igår fick det bli ett miniryggpass. Tacksamt är att när jag väl är där, då tar jag i ordentligt. Herreguud vad jag svettades, haha! Men, det hade ju varit konstigt om man alltid har supermotivation. Jag tror att det kommer komma tillbaka ganska snart ändå :-)
 
Nu ska jag åka upp till stallet och mysa. Älska denna dagen. Älska dig själv. Pussar ♥
 
Vill rida denna godingen snart igen!

Kommentarer:

1 Matilda:

HEJ EBBA!
Du är en stor förebild för mig inom både ridsporten ovh bloggandet och därför vänder jag mig nu till dig. Jag undrar om du har tips på övningar där man kan börja träna slutor och öppnor? Samt övningar man kan jobba med när man tränar förvänd galopp? :)

Kommentera här: