Ebba Deijenberg - Nytt samarbete - Linnea Theodorsson

Nytt samarbete - Linnea Theodorsson

För några veckor sedan kom jag i kontakt med härliga Linnea! Linnea är både personlig tränare, dietist och har dessutom tävlat i bikini fitness. Hon har utan tvekan en av de snyggaste kropparna jag vet, både offseason och inför tävling! En riktigt inspirerande tjej som verkligen kör all in när det krävs. Tycker det är superhäftigt, oavsett inom vilket område. Det är ju samma vilja och inre kraft som krävs oavsett om det handlar om en dressyrsatsning som en bodyfitness-satsning. 
 
Hursomhelst! Jag ska under en månad få hjälp online med både kost och träning av Linnea. Så himla roligt! Som ni vet är jag ju rätt så flitig på gymmet och idag har jag faktiskt hållt mig borta från onyttigheter i 3 veckor! Förra veckan fuskade jag lite med några pepparkakor och en lussebulle men choklad, glass och sånt har jag hållt mig borta från. Denna månaden med Linnea ska jag göra allt för att se om det verkligen blir någon skillnad. Jag tänkte att ni kan få följa en del av denna "resa" - skulle det uppskattas även om det är en hästblogg? Blir kanske lite mer smarriga recept och träningstips!
 
Är riktigt taggad på att satsa allt i 4 veckor. Det är sånt här jag får sysselsätta mig med nu när jag inte har någon egen häst och någon tävlingsplanering att göra, haha. Vem vet, det kanske slutar med att jag också tävlar i bikinifitness, haha! ;-)
 
Är ni sugna på att ta reda på mer om Linnea hittar ni hennes blogg häääär. Hennes instagramkonto är linneatheo (där snackar vi motivationsboost!) och på Facebook heter hon "Linnea Theodorsson". Ska bli riktigt kul att se det här, och om inte annat - roligt att testa på!
 
Den fysiken alltså! 

Kommentera här: