Ebba Deijenberg - Otroligt smickrad

Otroligt smickrad

Alltså, hur fina är ni inte? Jag tror inte ni förstår hur glad jag blev efter gårdagens inlägg och era kommentarer ♥♥♥ Tack, ni är bäst. Självklart kommer jag inte att sluta blogga! Jag ska absolut fortsätta med mina vardagsinlägg, härligt att höra att det är populärt ändå! Angående hästletandet så kommer jag att hålla det lite utanför då jag av respekt till ägare, visare och så vidare inte vill exponera vilka jag tittar på och varför jag inte köper. Det tycker jag är mellan mig och den som visar eller säljer =) Hästen jag tittade på igår var jättefin men jag kommer fortsätta att titta vidare. Det var underbart att träffa Aithon igen men vet ni vad, han var riktigt sur och grinig när jag kom! Jag har en teori på detta som jag har fått bekräftat flera gånger. Han blir helt enkelt lite förbannad när man åker ifrån honom och sedan kommer tillbaka och "tror att allt är som vanligt". Man måste liksom förtjäna hans hjärta, haha. Så jag fick helt enkelt stå och klia honom i ungefär en halvtimma innan jag fick några pussar! 
 
Idag har varit en riktigt lång dag där jag har varit hur trött som helst, så det är skönt att det är fredag imorgon. Jag funderar på om jag ska ta och åka ner till Aithon igen fre-lör. Längtar så mycket efter honom och mina småkusiner ska rida nu i helgen, hur mysigt låter det inte? Borsta, mysa, klappa och gosa och andas häst igen. Det har varit en hektisk vecka så jag tror att det är det absolut bästa jag kan göra. Ska kolla hur tågtiderna ser ut.. 

Nu har William precis kommit hem till mig och vi ska ha en slapp-kväll. Jag ska in i duschen, spola av dagens jobb-mode och äntra kvällens flickväns-mode, haha. Slänga sig i soffan, äta glass, kolla film och så har William lovat mig massage. Vad gör ni ikväll? 
 
En favoritbild. Och hörrni, igen, TACK för alla era kommentarer igår. Ni är bäst bäst bäst.

Kommentarer:

1 Louise:

Ååååh vad glad jag blir!!! Du är bäst!!

2 Erika:

Åh, alltid lika roligt att gå in på din blogg och se ett nytt inlägg! Älskar att läsa om din vardag, för du gör den så glittrig :) Återigen, du och Linn inspirerar mig mest här i världen, ni två är seriöst bäst!

Kommentera här: