Ebba Deijenberg - Lördag

Lördag

Vi sitter och äter frukost framför Nyhetsmorgon så passar på att säga hej till er här inne :-) hur mår ni? Idag är dag två av Summerburst och det är helt sjukt mycket folk i stan. Det är dessutom Andra Långdagen samtidigt som det är West Pride så hela Göteborg är en stor fest. Härligt men lite tråkigt att jag inte kan vara med själv.

Idag ska jag plugga under dagen (nähä?) och till stallet i eftermiddag. Ska visa er bilder från ihopsläppet igår också, så fina bilder. Hoppas ni får en härlig dag! 
Gårdagens favoritbild!

Kommentarer:

1 Alva:

Det här är inget relaterat till inlägget, men alltså Ebba jag måste bara säga att jag tycker du är så fantastisk. Jag känner inte dig men jag får verkligen intrycket av att du har en sån härlig personlighet, är supersnäll och väldigt ambitiös! Du är en grymt stor förebild för mig, och det är så skönt att veta att det finns någon som har samma åsikter om hästar och ridning i allmänhet som mig =) Jag tycker verkligen att du är helgrym, jag beundrar dig stort!
Ha världens bästa dag
//kram Alva

Kommentera här: