Ebba Deijenberg - You & me

You & me

Gårdagen var helt magisk och därför fick bloggen vila lite. Jag, William, hans bror och hans flickvän hade en riktig "familjedag" igår. Först var vi på lägenhetsvisning, sedan fikade vi på en uteservering i solen och bara njöt av att våren äntligen är här. Därefter åkte vi till stallet allihopa och pysslade om Aithon, gick en promenad ner till älven och bara gosade. Vi avslutade veckan genom att gå ut och äta tillsammans, huuur perfekt söndag? 10 av 10 poäng. 
 
Denna vecka har jag börjat med en långpromenad i solen med min bästis Sofia. Vi har inte setts på ett tag så det var kul att träffas och catcha up! Nu sitter jag och äter frukost med mitt nyvakna hjärta och bara älskar livet. Visst är det härligt när det är så en måndag? ;-) Idag ska jag ha en riktig pluggdag. Jag har två riktigt avgörande och superviktiga prov den här veckan så måste prioritera det framför allt, typ. Kemi alltså.. 
 
Nu ska jag stänga av datorn och sätta mig med plugget! Hoppas ni får en fin dag! 
 
 




Kommentarer:

1 Sanna Bäckström:

Ha en grym vecka Ebba!

2 Sanna Bäckström:

Ha en grym vecka Ebba!

Kommentera här: