Ebba Deijenberg - Q&A

Q&A

Vad är det för märke på ditt kandar och pannband?
Mitt kandar fick jag med när jag köpte Aithon, det är från Otto Schumacher tror jag. Har pimpat upp det lite med en ny lacknosgrimma och pannband, också från Otto Schumacher. Nosgrimman är köpt på Marietorp Ridsport och pannbandet på Kungsbacka Ridsport. 

Vad kommer dina ridtäcken ifrån?
Jag fick 2 AMAZINGLY fina Anna Scarpati-täcken av min mamma i 18-årspresent som jag fick designa själv. Detta gjorde jag genom Kungsbacka Ridsport.

Var kommer dina stövlar ifrån?
De kommer från Petrie. De är inköpta på den stora Schockenmöhle-butiken som ligger i Vechta (tror jag), som ligger i Tyskland. Jag hade sån tur, när jag var där hade de bara ett par bruna stövlar inne och de passade mig heeeelt perfekt. Meant to be... ;-)
 
 

Kommentarer:

1 Linnéa:

Vart har du din häst? :) berätta gärna om stallet de är alltid kul att veta :)

Kommentera här: